سوال‌های متداول

محتویات این صفحه در تاریخ ۲۰ اردیبشهت‌ماه ۱۳۹۸ به‌روز شد.

ورود و ثبت‌نام

سوال‌های متداول درباره‌ی ساخت، ویرایش و ورود به حساب کاربری

چگونه می‌توانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  1. در وب سایت روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.
  2. می‌توانید با استفاده از ایمیل یا شماره‌ی موبایل ثبت‌نام خود را انجام دهید. (در صورت ثبت نام با شماره موبایل، کد فعال سازی برایتان پیامک می‌شود)
  3. بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت‌نام انجام می‌شود.
  4. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

رمز عبورم را فراموش کرده‌ام.چطور می‌توانم وارد پروفایلم شوم؟

  1. روی گزینه‌ی رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام کلیک کنید.
  2. جهت یادآوری کلمه‌ی عبور ایمیل یا شماره‌ی موبایل خود را وارد نمایید.
  3. پس از دریافت لینک بازیابی می‌توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

چطور می‌توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

  1. با وارد کردن ایمیل (یا شماره‌ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. روی گزینه پروفایل کلیک کرده و در صفحه اطلاعات شخصی روی ویرایش اطلاعات شخصی کلیک کنید.

برای خرید از لنگرجوجه حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت‌نام کنید.

می‌توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

ثبت سفارش

سوال‌های متداول درباره‌ی ثبت، تغییر، تکمیل و ارسال سفارش‌ها

چطور در لنگرجوجه سفارش خود را ثبت کنم؟

  1. وارد پروفایل خود شوید.
  2. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
  3. روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله‌ای که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟

  • لوازم سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
  • لازم به ذکر است که این نوع کالاها، در استان گیلان و استان‌های هم‌جوار توسط تیم توزیع لنگرجوجه با کم‌ترین هزینه ارسال می‌شوند.

می‌توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می‌توانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که در یکی از شهرهای استان گیلان یا استان‌های همجوار هستید، پس از پرداخت و تکمیل فرآیند خرید محصول طی حداکثر ۲۴ ساعت به شما تحویل داده می‌شود در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی حداکثر ۴۸ ساعت به دست شما می‌رسد.

برای خرید از لنگرجوجه حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت‌نام کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا محصولاتی که در طرح‌های تخفیفی عرضه می‌شوند، از منظر تعداد و زمان خرید محدودیتی دارند؟

بله، کالاهای تخفیفی تنها به تعداد معین و در زمان مشخصی عرضه می‌شوند و پس از اتمام موجودی یا محدوده‌ی زمانی طرح تخفیفی حذف شده و محصول با قیمت اصلی خود عرضه می‌شود.

محصولات چه زمانی در طرح تخفیفی قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح تخفیفی مشخص نیست اما شما می‌توانید از طریق عضویت در خبرنامه یا سامانه‌ی پیامکی لنگرجوجه پیش از شروع طرح‌های تخفیفی از آن باخبر شوید.

سفارشم را به‌صورت اینترنتی پرداخت کردم، وجه از حسابم کسر شد اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی، انتقال وجه به بانک ناقص انجام شده باشد. در اینصورت وجه به‌صورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به‌حساب شما برمی‌گردد. تاکید می‌شود در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

آیا کالاهایی که در لنگرجوجه به فروش می‌رسد، اصل هستند؟

بله، کالاهایی که در لنگرجوجه به فروش می‌رسد، دارای اصالت است. در صورتی که کالایی توسط تولید کننده‌ی اصلی تولید نشود در سایت قرار نخواهد گرفت.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان ثبت و خرید را دارند.

روش پرداخت کالاهای سنگین و حجیم چگونه است؟

ارسال این نوع کالاها در گیلان و استان‌های همجوار تحت پوشش تحویل یک روزه‌ی لنگرجوجه هستند و مشمول هزینه ارسال و به صورت پس‌کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود. لازم به‌ذکر است چنین سفارش‌هایی، باید پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

چطور می‌توانم سفارش خود را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش می‌توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت یکی از بانک‌ها، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما وارد کردن موارد زیر نیاز دارید:

  1. شماره‌ی کارت بانکی (شماره‌ی ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
  2. رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  3. CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  4. تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

چطور می‌توانم سفارش خود را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش می‌توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت یکی از بانک‌ها، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما وارد کردن موارد زیر نیاز دارید:

  1. شماره‌ی کارت بانکی (شماره‌ی ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
  2. رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  3. CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  4. تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

پیگیری سفارش

سوال‌های متداول درباره‌ی چگونگی و نحوه‌ی پیگیری سفارش‌ها

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

  1. وارد سایت لنگرجوجه شوید.
  2. روی گزینه پیگری سفارش کلیک کنید.
  3. در این قسمت با وارد کردن شماره سفارش و ایمیل صورتحساب جزئیات سفارش خود را ببینید.

چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله‌ای که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

چطور می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

  1. ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. روی گزینه‌ی سفارشات من کلیک کنید.
  3. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

چطور می‌توانم با شما تماس بگیرم؟

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با لنگرجوجه، بخش پرسش‏‌های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد؟

در صورتی که در تاریخ مقرر، محصول آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می‌شود.

بازگرداندن محصول

سوال‌های متداول درباره‌ی شرایط، چگونگی و نحوه‌ی بازگرداندن محصولات

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم صفحه‌ی تماس با ما و تلفن، درخواست خود را ثبت نمایید.

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های لنگرجوجه بوده است و لنگرجوجه در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
  • محصول ارسال شده با محصول خریداری شده در سایت مغایرت داشته باشد.
  • محصول ارسال شده در بدو استفاده خراب باشد
  • محصول طی فرآیند حمل‌ونقل، آسیب دیده باشد

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت بازگشت وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما می‌توانید پس از بازگشت وجه، مجددا خرید خود را انجام دهید.

اگر کالایی که خریدم در حمل‌ونقل آسیب ببیند، چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لنگرجوجه اطلاع داده شود.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور می‌توانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است، می‌بایست در صفحه‌ی محصول اطلاعات مربوط به گارانتی را برای هر محصول به‌صورت جداگانه مطالعه فرمائید.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می‌توانم آن را برگردانم؟

بله . حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از اتمام فرآیند خرید، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

کالایی که از لنگرجوجه خریده‌ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم. چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

لنگرجوجه تا ۳ روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می‌توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمایید یا از طریق بخش خدمات پس از فروش برای ارجاع محصول به گارانتی اقدام کنید.

روند مرجوعی کالا به چه صورت است؟

پس از تماس با بخش خدمات پس از فروش لنگرجوجه، محصول را در شرایط اولیه‌ی تحویل قرار دهید و بسته به نوع و ابعاد، محصول آن را به یکی از روش‌هایی که بخش خدمات پس از فروش به شما اعلام کرده است، ارسال بفرمائید.

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، می‌توانم آن را مرجوع کنم ؟

خیر. تنها در صورتی‌که یکی از شروط بازگرداندن کالا صادق باشد، لنگرجوجه کالا را پس می‌گیرد. برای جلوگیری از متضرر شدن و صرف زمان و هزینه‌ی اضافی، در زمان خریدِ محصول، اطلاعات و جزئیات محصول را با دقت مطالعه فرمائید و پیش از بازگرداندن کالا با بخش خدمات پس از فروش لنگرجوجه تماس بگیرید.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد می‌توانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع‌رسانی شود.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است، می‌توانم آن را تحویل نگیرم؟

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می‌توانید کالا را تحویل نگیرید.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده‌ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا ۳ روز برای کالا با ایراد فنی و تا ۲۴ ساعت برای کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لنگرجوجه از طریق صفحه تماس با ما یا به‌صورت تلفنی به ما اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنگرجوجه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.